Wednesday, 13 August 2008

What I have done today?


Hari ni ingat nk gi school awal sikit....tp biasalah...selagi tk settle hal anak2 (mandi dan bkfast), jangan harap le boleh keluar awal. Ayah pulak hari2 macam liat je nak bangun pagi sejak cuti sekolah ni....sengaja buat2 mengantuk lah...sejuk lah...it seems like he doesn't want me to go to school. Malas jaga anak le tu.......but I'll try not to fight about this matters...biarlah....I'll try to do my very best to take care of the family.


So, this morning as usual, arrived at around 9.30am....sampai2 je tgk geng2 hotdesk sorang pun takde.......tkpe le...mula2 checked emails.... received one email from Dr. Monty Sutrisna on behalf of the BuHu conference 2009 committee on the notification that my abstract has been accepted and need to submit the full paper before the deadline at the end of sept this year......then chatting sat dgn Fashiha..... then started to read article. Nak menghabiskan satu article bukannya senang.....nak baca satu hal, nak fahamkan satu hal lain.....lepas melalui beberapa acara selingan, akhirnya habis baca satu article hari ni.....I think this is the best article that I've read that make me understand better on the topic of knowledge management......tu yang nk kena masuk dalam blog ni...hehehe.


Ok....settle kerja utk hari ini. Need to go home early since dah janji dengan cik abang nk ke Asda......

1 comment:

Unknown said...

okla tu akak kenapa kiter susah yerk nak habiskan baca satu jurnal yerk???maybe sbb bukan bahas kiter gakanyer yer..tambah2 kalau jurnal from US.a.dus standard yg amat tinggi..usahkan nak fhm satu perenggan kdg2 satu ayat pun berjam2..hehehehehe