
I'm now addicted to these 2 Cs...Coffee and Chocolate...but still under control. Normally just a cup of black coffee or latte plus a bar of chocholate each day (sometimes more than that)....but only when I'm working at the office...kat rumah jarang dapat sbb ada cik abang yg selalu dok warning...hehehe.
Of course I'm aware of all the bad things about coffee and chocholate...but I can't resists....huhuhu. Ni semua rasanya penangan PhD kot....
any advice???
4 comments:
advice takde cume nk ckp, mkn je apa2 yg kite nk sbb time tu nk buat keje kat opis, palk tu keje kite ni mmg stress n idea pun susah nk dtg, sy pun sama, kalau time tu gile coklat, coklat je sy bedal, kalau tgh gile gula2, 1 peket habis, kalau tgh giler chewing gum plak mkn tu ajer, kesimpulannya suka hati kite asal kite leh buat keje dan tak stress, boleh pakai ke advice sy ni? he...he...he...
Kak Anis,
If you ask me.. Belasah jer!!
But of course, we will know when the cravings need to be taken care of.. :P We'll have to do what it takes to endure this quest...as long as kerja jalan hehehe.. makes sense?
Wah..ada penyokong nampaknya...
akak..i pun suka gak mkn choc n coffee sejak jd studnet ni....peduli la kata org...mkn secara sederhana ok kot..lgpun chocolate boleh reduce stress n sad....coffee entah..sama kot..sbb dua2 ada kafein..
Post a Comment